Bloomville is binnen deze samenwerking verantwoordelijk voor:

  • Eerstelijns support via het Learning Service Center
  • Inkoop- & leveranciersmanagement
  • Actief catalogusmanagement
  • Volledige financiële afhandeling
Lees meer over learning outsourcing

Sinds 2012 is KPN als klant bij ons aan boord. Zij klopten destijds bij ons aan met de vraag om hen te helpen bij het herinrichten van learning-processen binnen de organisatie. Zij gebruikten drie losstaande leersystemen bij verschillende bedrijfsonderdelen, hadden decentrale learning-afdelingen, een versnipperd supplier-landschap met meer dan 600 aparte facturerende opleiders en een groot grijs circuit van inschrijvingen buiten de leersystemen om.

Bloomville begeleidde KPN bij de herinrichting en uniformering van deze learning-processen. Het doel was helder: één centraal leerportaal realiseren met daarbij een goed ingericht supplier-landschap. De drie losstaande leersystemen werden uiteindelijk samengebracht in één centrale omgeving; de KPN Academy. Het extern open opleidingsaanbod werd geïntegreerd vanuit de opleidingsdatabase van Bloomville.

Ook op het gebied van incompany aanbod ontzorgen wij KPN al vanaf het begin van onze samenwerking. Wij nemen de planning en organisatie van de incompany’s over en zorgen voor eerstelijns support via ons Learning Service Center aan KPN medewerkers. Ook de financieel-administratieve processen van boeken tot facturatie en het volledige inkoop- & leveranciersmanagement is bij ons belegd.

In de loop der jaren heeft verdere innovatie en doorontwikkeling van de KPN Academy plaatsgevonden. Denk hierbij aan onder andere de volledige herziening van de User Interface met het Anotherday framework en uitbreiding van het portaal met interactieve deelomgevingen voor specifieke doelgroepen die aanzetten tot proactief leren. Ook in de toekomst blijven wij samen innoveren en doorontwikkelen.

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Doe de check

Start