Ga terug

Carmen Jacobs

Manager Customer Service & Delivery

Wat ik doe bij Bloomville:

Voor Bloomville hou ik het overzicht, stel ik prioriteiten en vind ik de balans in de spagaat van de (klant)vraag en de beschikbare resources, dit in het kader van tweedelijns verzoeken (Projecten, RFC’s en Incidenten). Hiervoor plan ik in afstemming met de interne organisatie en de klant de werkzaamheden en bewaak de voortgang ervan om deze vervolgens te communiceren met de betrokkenen. Mijn functie bevat veel dynamiek en afwisseling, waarbij zowel kwaliteit als efficiency drijfveren zijn. Ik hou ervan!

Je kunt mij wakker maken voor:

‘s Ochtends wanneer het lente zonnetje net begint te schijnen een heerlijk eindje in alle rust en stilte hardlopen.

Iets grappigs over mij:

Vroeger maakte ik lijstjes om lijstjes bij te houden.

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Doe de check

Start