Customer Success Center
Dienstverlening vormt, naast ons intuïtieve leerportaal met onder andere zoek- en boekmogelijkheden, een groot deel van wat wij doen. Ons Customer Success Center (CSC) ontzorgt op alle gebieden van opleidingsadvies, -administratie en -processen. Denk hierbij aan: hulp bij het vinden van de juiste leeractiviteit, het organiseren, administreren en afwikkelen van zowel individuele aanvragen als teamaanvragen en incompany’s, het toetsen van aanvragen op (specifiek klant)beleid en fiscale eisen en geven wij 2e lijns L&D-support.
Wij zijn oplossingsgericht en denken graag mee. Ons doel is dan ook altijd om iedere medewerker op elk moment zo goed mogelijk te ondersteunen bij het vinden, aanvragen en boeken van de best passende leeractiviteit. Al met al bieden wij de ondersteuning die jullie ruimte geeft om te focussen op jullie eigen core-business.



‘De mens’ maakt ons uniek
De combinatie tussen mens en systeem is onze kracht en maakt ons uniek. Daar waar een systeem orders opvolgt, zorgen onze collega’s van het Customer Success Center voor de bewaking van processen. Wij denken altijd mee richting de best passende oplossing en deinzen niet terug voor een uitdaging. Wij ondersteunen meer dan 150.000 learners met hun opleidingsvraagstukken. Het Customer Success Center is tevens ook het aanspreekpunt voor L&D-collega’s bij onze klanten. Ons CSC werkt echt als verlengstuk van jouw organisatie. Met onze flexibele en persoonlijke dienstverlening geven wij medewerkers het gevoel alsof zij met hun eigen L&D afdeling schakelen.


Meer kennis, minder zorgen
Door te kiezen voor Bloomville’s leerportaal met ondersteuning van het Customer Success Center, dan kies je voor minder administratieve rompslomp en voor meer gerichte kennis, kunde en ervaring op L&D gebied. Dat is namelijk onze core-business. Daarnaast krijg je er een paar gezellige collega’s bij, want zo noemen we jullie graag. En vice-versa ook, alsof wij onderdeel zijn van jouw organisatie, maar dan met specifieke kennis over leren en ontwikkelen, onze systemen en workflows.


De voordelen van ons Customer Success Center
We gaan graag met jou in gesprek om te kijken hoe onze dienstverlening het beste binnen jouw organisatie past.
Voor de volledigheid vind je hierbij de voordelen van ons CSC nogmaals op een rij:
- Organisatie, administratie en afhandeling van alle zaken rondom individuele aanvragen, teamaanvragen en incompany’s;
- Toetsing van aanvragen op (klant)beleid en fiscale eisen;
- L&D-support voor 2e lijns vragen;
- Dagelijks bereikbaar tussen 8.00-18.00 uur voor medewerker-support en persoonlijk opleidingsadvies;
- Tijdbesparing op het plannen en organiseren van leren;
- Eén maandelijkse verzamelspecificatie, inclusief opleidingsoverzicht.
We heten je van harte welkom om (virtueel) kennis te komen maken in ons inspirerende pand in Nijkerk. Neem gerust contact met ons op.